ساختار سایت جذاب و تاثیر شگرف آن بر سئو
نوشته شده توسط : hamed

در بالا تعریف‌و‌تمجید کوتاهی ازساختار وب سایت جالب و تاثیر شگرف آن سئو در مشهد بر بهینه سازی را در چنگ تان می‌گذاریم تا با آن آشنا گردید. مجموعاَ به نوع دکوراسیون اجزای متفاوت یک تارنما در ورقه اساسی و صفحه ها جانبی آن گفته میگردد. مطمئنا زمانی که شما برای مطالعه یا این که جستجوی یک مقاله وارد یک وب سایت می‌شوید، به نظم و دسترسی ریلکس به مورد متبوع خویش اهمیت متعددی می رویت کرد. سایت هایی که که با چندین جستجوی بی آلایش بتوان در آن به‌سرعت به مقصود رسید برای ما جالب خیس می باشند به این دلیل که وقتمان را هدر نمی دهند. لذا ساختار مطلوب یک وبسایت در جلب رضایت مخاطب تاثیر بسزایی دارااست.

اکثری از اشخاص فکر‌میکنند برای اینکه تارنما آنان در گوگل یک مرتبه عالی را بدست آورد بایستی در بهینه سازی فقط به کلید واژه و کلمه و پیوند دهی اعتنا گردد. ولی فاکتور های جانبی زیادی وجود داراست که که طور غیر بدون واسطه بر seo و جايگاه بندی تارنما اثر قابل توجهی می‌گذارد. ساختار وب سایت مثال ای بارز از این عامل ها میباشد که در پی به دعوا راجب آن می‌پردازیم.

 


گونه های ساختار تارنما
برای طراحی وب سایت دو نوع ساختار مسطح و عمیق وجود دارااست. در ساختار مسطح معمولا استفاده کننده چهت نیل به مقصود با تعدادی کلیک بی آلایش از شیت اساسی وب سایت به پیج مد حیث خویش میرسد و زمان مجال اندکی برای آن صرف خواهد کرد. در ساختار عمیق استفاده کننده یک مسیر وقتگیر و زمانبر را چهت نیل به نقطه مهم در پیش داراست.
امروز یوزرها اهمیت متعددی به مدت گزینه به کار گیری در وب سایت ها برای دست یابی به چیزی که می‌خواهند، می‌دهند. از طرفی موتور های جستجوگر برای اینکه مطالب وبسایت را ایندکس نمایند در‌پی یک ساختار با معنی و صحیح در وبسایت ها میباشند. صراحت دارد که ساختار وبسایت فاکتور مهم کسب مقام در گوگل وجود ندارد، البته الگوریتم های گوگل برای برای امتیاز دادن به محتوای یک تارنما از ساختار وب سایت برای درک کردن قضیه آن مقاله استعمال خواهند کرد.

همه یوزرها به به کار بستن از ساختار تارنما مسطح عشق و علاقه مند می‌باشند و هیچگاه دنبال نمودن یک مسیر مالامال پیچ‌و‌خم را دوست ندارند. در فیض بازدید از این وبسایت ها بسیار فراتر خواهد بود. گوگل نیز به جهت ترافیک بالای بازدید از تارنما، اعتبار آن را ارتقا خواهد اعطا کرد و از حیث seo و مرتبه بندی چنین تارنما ها را در بالا قرار خواهد بخشید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: